Scroll Top

معرفی اساتید آموزشگاه

معرفی مدرسین سازهای موسیقی و خوانندگی در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

ما در آموزشگاه سلمان کردار عاشق موسیقی هستیم و با اساتیدی همکاری می‌کنیم که نسبت به حرفه خود علاقه زیادی داشته باشند و آن را با اشتیاق به کسانی که به دنبال یادگیری ساز موسیقی مورد علاقه خود هستند، آموزش دهند.
در بخش زیر  با اساتید آموزشگاه بیشتر آشنا شوید.

سلمان کردار مدرس خوانندگی ، میکس و مسترینگ

سلمان کردار

مدرس خوانندگی ، میکس و مسترینگ

سلمان کردار در تهران در سال ۱۳۶۱ به دنیا آمد. وی به عنوان یک خواننده، مدرس خوانندگی، نوازنده و آهنگساز، مهندس صدا و مدرس میکس و مستر، و همچنین مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی با مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، فعالیت می‌کند.

آلبوم‌های “قانون جنگل” در سبک راک فارسی و “Reincarnation” از گروه آتریا در سبک Djent، از آخرین آثار او است که در تمام پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس می‌باشد.

بعد از سال‌ها فعالیت و مدیریت آموزشگاه موسیقی، سلمان کردار در سال ۱۴۰۰ با تحصیل در رشته‌های مختلف در زمینه تدریس و مدیریت مجموعه‌های آموزشی در سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه تخصصی خود را ثبت کرد.

شیرین واعظی

مدرس درامز و کاخن

شیرین واعظی متولد سال 1366 در تهران، کارشناس عمران، نوازنده درامز، کوزه و کاخن و هندپن. وی فراگیری درامز را از سال 1386 تحت آموزش استاد رامین رحیمی آغاز کرد و از سال 1394 وارد عرصه ی حرفه ای موسیقی شد.

همکاری با گروه دات به خوانندگی و سرپرستی سر کار خانم شهره سلطانی، گروه آوای مهربانی به خوانندگی سهیلا پورگرامی، گروه دامینانت، گروه پاز ،گروه فرنوش، گروه آرِنا، گروه تلفیقی پیلدم ، گروه جز بُندهش ،گروه کوک ماه، گروه اُلفا و آتریا به سرپرستی امیرشهاب خرمی و گروه سلمان کردار و همکاری با گروه آقای غلامرضا صنعتگر و خواننده های پاپ دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

وی اولین و در حال حاضر تنها بانوی نوازنده درامز در سبک متال و جز در ایران است. اجراهای بین المللی وی با گروه آتریا و اُلفا، همراهی گروه های زیر در کشور دبی بوده است.

شیرین واعظی مدرس درامز و کاخن

امیرشهاب خرمی وفا

مدرس گیتار الکتریک و آکوستیک

امیرشهاب خرمی وفا متولد 1367 گیتارسیت (گیتار الکتریک)، آهنگساز، مدرس و محقق موسیقی مدرن و آهنگساز سینماتیک موسیقی متن است. سازهای دیگری که امیرشهاب خرمی وفا در آنها توانایی دارد شامل: گیتار کلاسیک، گیتار آکوستیک، گیتار بیس، کیبورد و پیانو است. امیرشهاب از سال 1380 فعالیت هنری خود را شروع کرد و فعالیت حرفه‌ای او از سال 1384 آغاز گردید و پس از 2 سال یعنی در سال 1386 وارد حوزه تدریس در ساز محبوب گیتار شد.

تشکیل گروه آتریا از سال 1386 و انتشار اولین آلبوم گروه بصورت بین المللی در سال 1387 از اولین افتخارات رسمی آقای امیرشهاب خرمی بوده است.

در لیست زیر اجراها و کنسرت‌های آقای خرمی وفا را مشاهده میکنید:

آندره خاچیکیان

مدرس گیتار الکتریک و کلاسیک

آندره خاچیکیان جزو یکی از نوازندگان و مدرسین بنام گیتار الکتریک با سابقه هنری بیش از ۲۰ سال می‌باشد.-

در طی این سال ها همکاری های متعددی با نوازندگان و گروه های موسیقی ، در ژانرهای مختلف صورت گرفته که یکی از بارزترین فعالیت های ایشان همکاری وی با گروه “کاوه آفاق“ ، ”گروه گره“ و گروه “سلمان کردار” می‌باشد.

فعالیت های هنری ایشان تنها به نوازندگی، اجرای صحنه ای و تدریس موسیقی محدود نمی شود.

آهنگ سازی و تنظیم آلبوم، نوشتن موسیقی متنِ تئاتر و فیلم کوتاه جزو یکی دیگر از علایق و توانایی های این هنرمند به حساب می آیند. یکی از فعالیت های مثال زدنیه آندره خاچیکیان در زمینه تئاتر،همکاری با “نیما مظاهری” بازیگر و کارگردان نمایش “تلقین“ است.

آندره خاچیکیان مدرس گیتار الکتریک و کلاسیک
سحر قلی زاده مدرس هنگ درام

سحر قلی زاده

مدرس هنگ درام (هندپن)

سحر قلی زاده نوازنده و مدرس ساز هنگدرام است که از سال ۱۳۹۵ با ساز دف فعالیت موسیقیایی خود را شروع کرده، و علاوه بر فراگیری دروس تئوری موسیقی، به نوازندگی ساز هنگدرام پرداخته و ضمن عضویت در ارکستر هنگدرام سفید کوب به عنوان نوازنده و کمک مربی، به تدریس این ساز پرداخته است.

سحر قلی زاده در حال حاضر به تدریس ساز هنگدرام در آموزشگاه های مختلف می پردازد؛ و از جمله فعالیت های هنری وی می توان به اجرا در کنسرت های متعدد با ارکسترهای مختلف (سفیدکوب، سرمست، هور و …) در تالار وحدت، برج میلاد، حوزه هنری و … به عنوان سرپرست گروه و نوازنده ساز هنگدرام و دف اشاره کرد.

مهسا ارجوند

مدرس پیانو و خوانندگی

مهسا ارجوند پیانیست و آهنگساز در سبک کلاسیک و جاز دارای مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای و مربیگری پیانو است.

هجده سال پیش شروع به یادگیری پیانو  کرده و در طی این سال ها دانش خود را با بهترین اساتید مانند استاد احسان کریمی و تئوری موسیقی زیر نظر استاد  امیر شهاب خرمی  کسب کرد.

او اجرا های متعددی در سالن های مختلف کشور ازجمله تالار وحدت داشته.

با استفاده از تجربه تدریس زبان انگلیسی و تدریس پیانو در ۶سال گذشته و به کار بردن متد های جهانی تدریس و به روز مشغول به فعالیت می باشند.

مهسا ارجوند مدرس پیانو و خوانندگی