Scroll Top

آموزشگاه هنگ درام در قیطریه تهران

آموزشگاه هنگ درام در قیطریه تهران

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار در تهران (محدوده قیطریه – دیباجی – دولت) یکی از آموزشگاه های برتری است که با بهره گیری از اساتید توانا و مجرب به تدریس و آموزش انواع ساز بادی، کوبه ای، گیتار، پیانو و هنگ درام می پردازد.

اگر در تهران هستید و قصد یادگیری ساز هنگ درام را دارید با آموزشگاه موسیقی سلمان کردار و شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان ← شماره تلفن ها 02126610790 یا 09933601077

در این مقاله با رویه های آموزشی هنگ درام و نکات مفیدی در خصوص یادگیری این ساز آشنا خواهید شد.

یادگیری هنگ درام

برنامه آموزشگاه هنگ درام

نواختن ساز هنگ درام با حضور اساتید مجرب و واجد شرایط در قالب یک برنامه آموزشی به هنرجویان گرامی آموزش داده می شوند. در این قسمت قصد داریم تا نحوه آموزش و یادگیری هنگ درام را در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار در تهران (محدوده قیطریه و پاسداران) بررسی کنیم.

برنامه آموزشی

استاد با در نظر گرفتن اهداف، سطح مهارت و سبک یادگیری هنر جو، یک برنامه آموزشی متناسب با شرایط هنرجو را طراحی می کند.

برنامه آموزشی شامل طیف وسیعی از نکات عملی و تئوری است از جمله نت ها، آکوردها، هارمونی، دشیفر، شناخت ریتم و شناخت گام ها ، مهارت های بداهه نوازی و اجرا خواهد بود.

آموزش هنگ درام توسط مدرس باید به شکلی باشد که هنرجو امکان رسیدن به سطحی از خلاقیت در ریتم را داشته باشد یعنی بتواند از هر ریتم الگوها، فرم ها و فیگورهای متفاوتی را با خلاقیت خودش اجرا کند. به عبارتی توجه و پرورش خلاقیت هنرجو همراه با یادگیری ریتم و تکنیک‌های نوازندگی بخشی از برنامه آموزشی ماست.

کلاس های انفرادی

در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار در قیطریه، هنگ درام  نیز به صورت انفرادی آموزش داده می شود. این امر باعث می شود که استاد توجه کامل خود را به هنرجو معطوف کرده و آموزش با توجه به نیازهای فردی هر هنرجو انجام شود.

زمان هر کلاس به طور کلی 30-45 دقیقه می باشد.

تمرین هنگ درام

استاد تمرینات هدفمندی را برای تکرار در خانه در طول هفته در نظر می گیرد و میزان پیشرفت هنرجو را ارزیابی و بازخوردهایی در مورد نحوه نواختن قطعات ارائه خواهد داد.

معرفی ساز هنگ درام

فرصت ‌های اجرا در آموزشگاه هنگ درام

آموزشگاه هنگ درام ما در تهران اغلب فرصت هایی را برای اجرا توسط هنرجویان، مانند کنسرت فراهم می کند. در این شرایط، هنرجو می تواند اجرا در مقابل تماشاگران را تجربه کند.

این کار باعث افزایش اعتماد به نفس و توسعه مهارت های هنرجو به عنوان یک اجرا کننده خواهد شد.

تئوری موسیقی

هنرجو علاوه بر نوازندگی، دوره های لازم در زمینه تئوری موسیقی را نیز می گذراند. بر این اساس، هنرجویان می توانند قطعات موسیقی را بهتر درک کرده و در نتیجه بهتر بنوازند.

به طور کلی، آموزشگاه موسیقی سلمان کردار در محدوده قیطریه با ایجاد محیطی هدفمند امکان آموزش و یادگیری ساز هنگدام را برای هنرجویان گرامی فراهم می کند.

در این آموزشگاه موسیقی با بهره گیری از اساتید با تجربه و برنامه آموزشی متناسب، تمرین و فرصت اجرای منظم به هنرجویان با هر سطح مهارتی کمک می کند تا به اهداف خود در زمینه موسیقی دست یابند.

بهترین سن برای یادگیری هنگ درام

در صورت داشتن علاقه به نواختن هنگ درام، سن نباید مانعی برای یادگیری باشد. می توانید در هر سنی یادگیری این ساز را آغاز کنید.

بهترین زمان برای یادگیری ساز موقعی است که در آن وقت و انگیزه لازم را برای تمرین منظم و پیشرفت داشته باشید.

آیا یادگیری هنگ درام به سلامت روان کمک می کند؟

قطعا همینطور است. یادگیری این ساز اعجازانگیز می تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت روان داشته باشد.

براساس تحقیقات انجام شده، نواختن یک آلت موسیقی می تواند تاثیر مثبتی بر سلامت روان داشته باشد. مزایای یادگیری ساز بر سلامت روان به شرح زیر می باشد:

  1. باعث کاهش استرس و اضطراب می شود : نواختن ساز هنگدرام یک فعالیت آرامش بخش بوده و به کاهش استرس و اضطراب منجر خواهد شد.
  2. بهبود حافظه و عملکرد شناختی : یادگیری و نواختن پیانو به بهبود حافظه و عملکرد شناختی فرد کمک می کند.
  3. باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس خواهد شد : با کسب مهارت بیشتر در نواختن هنگدرام، احساس کامیابی، عزت نفس و اعتماد به نفس در فرد افزایش می یابد.
  4. موسیقی باعث افزایش خلاقیت می شود : نواختن ساز  به افزایش خلاقیت در فرد کمک می کند و باعث رضایتمندی فرد خواهد شد.
  5. باعث تقویت خلق و خو خواهد شد : براساس مطالعات انجام شده، پخش موسیقی باعث ترشح اندورفین می شود. اندورفین خلق و خوی فرد را به طور طبیعی تنظیم می کند.

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار در قیطریه و محدوده خیابان دولت، دیباجی و شمال شرق تهران با بهره‌گیری از اساتید باتجربه و شناخته شده، این ساز زیبا را به صورت حرفه ای به شما آموزش خواهد داد تا بتوانید با نواختن قطعات زیبا علاوه بر افزایش توانایی‌های فردی خود در موسیقی، دیگران را نیز شگفت زده کنید.

آموزش ساز هنگ درام در تهران

آموزش هنگ درام برای افراد مبتدی

با سیستم آموزشی که در این آموزشگاه ارایه می شود، شما نیازی به پیش نیازی در موسیقی ندارید و با خیالی آسوده می توانید آموزش هنگدرام را در هر سنی از صفر شروع کنید و به مراحل پیشرفته دست یابید.

به جهت تبدیل شدن به یک نوازنده ی حرفه ای : یک هدف مشخص برای خود تعیین کنید و تمرین منظم داشته باشید.

هنگ درام یک ساز موسیقی جذاب و آرامش‌بخش است که با تمرین و صبر می‌توان در آن مهارت پیدا کرد. این ساز به دلیل صدای منحصر به فرد و زیبایی‌اش، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال یک آموزشگاه هنگ درام در تهران هستید تا امکان یادگیری در سطوح مبتدی و پیشرفته، زیر نظر اساتید حرفه‌ای را تجربه کنید با آموزشگاه موسیقی ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های 02126610790 یا 09933601077 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه موسیقی سلمان کردار :
تهران، اتوبان صدر غرب به شرق (طبقه پایین)،  بعد از کاوه، خروجی منظریه، نبش خیابان رحمانی پلاک ۱۳۳، زنگ ۱۰۸، طبقه دوم

نواختن هنگ درام سحر قلی زاده

نمونه آهنگ هنگ درام : نوازنده سحر قلی زاده استاد هنگ درام آموزشگاه

Sahar QolizadehTwilight

دیدگاه (2)

blank
ارین طهرانی

با عرض سلام و احترام لطفا برای کلاس با من تماس بگیرید

سلام و درود،
شماره تلفن شما برای حفظ حریم خصوصی شما از بخش دیدگاه حذف شده و به بخش پشتیبانی اعلام کردیم که با شما تماس بگیرند.

با تشکر

نظر بگذارید