Scroll Top
دریافت مدرک موسیقی

گواهینامه معتبر بین المللی مهارت موسیقی

آموزشگاه موسیقی فنی حرفه ای سلمان کردار زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار پس از برگزاری دوره های آموزشی به هنرجویان خود، مدرک معتبر بین المللی اعطا می نمایند.

 

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

با ارائه مدرک رسمی و بین المللی

مناسب برای ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها

ارائه مدرک معادل مدارک دانشگاهی و آکادمیک معتبر

استفاده از گواهینامه جهت مهاجرت صدور ویزا و ویزای کاری

آدرس آموزشگاه
اتوبان صدر، خروجی منظریه، ساختمان منظریه، نبش خیابان رحمانی، پلاک ۱۳۳، ساختمان منظریه، واحد ۱۰۸، طبقه دوم
آموزش موسیقی

سلام دوستان. میدونستید آموزشگاه موسیقی سلمان کردار مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور داره؟ میدونید یعنی چی؟ یعنی وقتی دوره آموزشی رو تموم میکنید ما میتونیم به شما مدرک رسمی فنی و حرفه ای بدیم و این باعث میشه حتی اگر از ایران رفتید بتونید با ترجمه اون مدرک در کشورهای دیگه هم ازش استفاده کنید! چی بهتر از این ! راستی مدرک فنی حرفه ای بعد از یک آزمون به هنرجویان داده میشه و این خوبی رو داره که اگر قبول شدید و مدرک گرفتید جزو اساتید موسیقی به حساب میایید و میتونید به راحتی هرجایی که خواستید تدریس کنید!

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار علاوه بر اساتید حرفه ای و کارآزموده‌ای که داره، این ضمانت رو میده که آموزش شما در کنار حرفه ای بودن دارای مدرکی در پایان دوره هم هست. کاری که تعداد انگشت‌شماری از آموزشگاه‌های موسیقی در کل کشور قادر به انجامش هستند. اگر شما هم مایل به استفاده از این فرصت طلایی برای پربارتر کردن رزومه حرفه‌ای خودتون هستید، می‌تونید همین الان در دوره مدنظرتون ثبت نام کنید ، و مطمئن باشید که به زودی با تلاش خودتون و حمایت اساتید حرفه‌ای آموزشگاه سلمان کردار، قادر به کسب مدرک فنی و حرفه ای موسیقی می‌شید.

گواهینامه مهارت فنی حرفه ای یکی از مدارکی است که برای مهاجرت و زندگی در یک کشور خارجی باید ترجمه رسمی کرد. ترجمه گواهی مهارت فنی حرفه ای برای کسب ویزاهای کاری یا شغلی اهمیت خاصی دارد. برای ترجمه مدرک فنی و حرفه ای به انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، روسی یا هر زبان دیگری باید اقداماتی را انجام داد که در اینجا به طور کامل به آنها می پردازیم.

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار تمام دوره های خود را تحت نظر سازمان فنی و حرفه برگزار می کند به همین دلیل این مجموعه با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره به کارآموزان خود مدرک فنی حرفه ای و مدرک داخلی معتبر ارائه می کند. در این صفحه تعدادی نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای و نمونه مدرک فنی و حرفه ای بین المللی برای شما عزیزان قرار داده شده است.

دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی

همانطور که می دانید ارگان ها، نهادها و موسسات بسیاری هستند که ادعای صدور مدرک معتبر رو دارند؛ به طوریکه در تبلیغات این موسسات جهت جذب دانش پذیر، هنرجو و یا کارآموز بیشتر، معمولا روی آیتم انواع مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی یا مدرک فنی حرفه ای تأکید زیادی می شود.

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار می تواند به شما کمک کند تا به راحتی در دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی شرکت کنید و کلیه مهارت های لازم را مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور یاد بگیرید و در انتهای دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی، مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

دوره های هنر فنی حرفه ای با مدرک بین المللی در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود تا همه کارمندان و شاغلین برای شرکت در این دوره ها مشکلی نداشته باشند و بتوانند مهارت های مورد نیازشان را در مدت زمان فشرده با دریافت گواهینامه فنی حرفه ای بین المللی یاد بگیرندو وارد بازار کار شوند.

هرگونه سوالی در زمینه مدرک های فنی حرفه ای و گواهی مهارت فنی حرفه ای آموزشگاه سلمان کردار دارید میتوانید یا در قسمت نظرات بیان کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

ترجمه مدرک فنی حرفه ای

شما میتوانید برای ترجمه مدرک فنی حرفه ای ب خود سازمان فنی و حرفه ای مراجعه کنید و مراکزی که این سازمان به شما معرفی میکند را برای ترجمه مدرک فنی حرفه ای انتخاب کنید. زمانی که شما موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای از سایت میتوانید اقدام به ترجمه آن کنید که همه دارالترجمه های معتبر این کار را برای شما انجام میدهند.

دریافت گواهی فنی و حرفه ای میتواند به صورت آنلاین از سایت سازمان فنی و باشد و یا از طریق آموزشگاهی که در آن آموزش دیده اید انجام شود. دقت داشته باشید که ترجمه گواهی مدرک فنی حرفه ای زیر نظر متخصص زبان انجام شود ودر آن غلطی وجود نداشته باشد. اگر سوالی برای دریافت مدرک فنی حرفه ای دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع مدارک قابل اخذ فنی حرفه‌ای در آموزشگاه سلمان کردار

سازمان فنی و حرفه ای کشور در رشته های مختلفی اقدام به دادن مدرک فنی و حرفه ای می کند . همچنین بسیاری از هنرستان های فنی و حرفه ای کشور در راستای تربیت نیروی فنی و متخصص در کشور فعالیت می کنند . بیشتر دروس این هنرستان های فنی بصورت عملی و کارگاهی می باشد.

تدریس و تربیت هنرجویان و مدرسان:

مزایای مدرک فنی و حرفه ای

مزایای مدرک فنی و حرفه ای و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای به دلایل زیر بسیار به چشم می آید :

  • از جمله ارزش مدرک فنی حرفه ای این است که دولت به کارجویان تسهیلات و وام های می دهد. از جمله این مراکز که به افراد وام می دهند، سازمان آموزش و فنی حرفه‌ای است.  از صندوق توسعه ملی به کارجویان دارای مدرک فنی حرفه‌ای وام اعطا می شود.
  • ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها
  • مدرک معادل مدارک دانشگاهی
  • تدریس در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای
  • دریافت کارت مربی گری
  • ادامه تحصیل برای دیپلم ردی ها جهت اخذ دیپلم رسمی فنی آموزش و پرورش
  • استفاده از تسهیلات وام خود اشتغالی
  • جذب بهتر و سریع تر در بازار کار داخل و خارج
  • کسب وام مشاغل خانگی
  • بیمه تامین اجتماعی شاغلین صنایع قالی بافی ، صنایع دستی و ساختمانی
  • جهت دریافت پروانه کسب در مشاغل مرتبط الزامی است
  • استفاده از مدرک فنی حرفه ای جهت صدور ویزا
  • استفاده از گواهینامه مهارت جهت مهاجرت و ویزای کاری

ارزش مدرک فنی حرفه ای در خارج

ارزش مدرک فنی حرفه ای در خارج بسیار بالا می باشد زیرا  افرادی که پس از گذراندن دوره های فنی و حرفه ای در سازمان فنی و حرفه‎ای موفق به اخذ گواهینامه شوند با توجه به  اینکه مدرک فنی حرفه ای یک مدرک بین المللی است ، می‌توانند در تمامی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار (ILO) هستند ، مشغول کار شوند . همه ی کشوهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه عضو سازمان جهانی کار (ILO) هستند .

درواقع میتوان گفت اعتبار مدرک فنی حرفه ای در خارج از کشور بسیار زیاد است و این گواهینامه بین‌المللی در همه این کشورها اعتبار دارد . گواهینامه فنی و حرفه در بیش از 187 کشور معتبر می باشد .