Scroll Top
ثبت نام در آموزشگاه موسیقی

پیش ثبت نام و دریافت مشاوره

لطفا جهت ثبت نام در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار و دوره های آموزشی سازهای موسیقی مورد نظر و یا خوانندگی فرم زیر را تکمیل کنید.

توجه »» همکاران ما در اسرع وقت با شما جهت ارائه مشاوره رایگان تماس گرفته و
پس از تایید نهایی روز و ساعت جلسات آموزشی را با شما تنظیم خواهند کرد.

شماره تماس آموزشگاه: 02126610790
شماره تماس پشتیبانی: 09933601077

فرم ثبت نام آموزشگاه

اطلاعات شخصی

لطفا اطلاعات اولیه و پروفایل خود را تکمیل کنید.

دوره آموزشی

دوره آموزشی و ساز موسیقی که قصد یادگیری آن را دارید، انتخاب کنید (انتخاب چند دوره به صورت همزمان امکان‌پذیر است)
دوره مورد نظر *ضروری
شما می توانید در این بخش توضیحات اضافه و یا شرایط مد نظر خود را وارد کنید. برای مثال اگر به دنبال یادگیری دوره کامل مقدماتی و پیشرفته گیتار الکتریک و دریافت مدرک بین المللی هستید در اینجا ذکر کنید و یا اگر فقط به دنبال دریافت مدرک فنی حرفه ای موسیقی هستید، در این بخش قید شود.

سوالات متداول ثبت در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

شما میتوانید برای ثبت نام در آموزشگاه به صورت مستقیم از طریق شماره تلفن 02126610790 — 09933601077 با ما تماس بگیرید تا همکاران ما با ارائه مشاوره رایگان توضیحات لازم را به شما ارائه کنند.

امکان ثبت نام غیر حضوری و آنلاین از طریق تکمیل فرم درج شده در این صفحه نیز فرآهم شده است، که پس از تکمیل شدن همکاران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار می کنند.

برای ثبت نام نهایی ابتدا از شما تعیین سطح در زمینه ساز موسیقی که قصد یادگیری آن را دارید و یا خوانندگی گرفته خواهد شد و سپس به شما تعداد جلسات مورد نیاز و زمان تشکیل کلاس‌ها اعلام خواهد شد. 

برای کلاس های مختلف تنها ثبت اطلاعات در سایت کافی است. برای ثبت نام در دوره های اخذ مدرک فنی و حرفه ای، کارت ملی و یک قطعه عکس ۳*۴ نیز نیاز می باشد.

بله، از آنجایی که دوره‌های ما در سطوح مختلف و با مدرک معتبر موسیقی ارائه می‌شود اگر شما از قبل در دوره‌های دیگری شرکت کرده باشید، آزمون های تعیین سطح به ادامه راه حرفه‌ای شما کمک بسیاری خواهند کرد.

اما اگر تا به حال هیچ آموزشی در زمینه تئوری و سازهای موسیقی نداشته اید می توانید بدون نیاز به تعیین سطح از سطح مبتدی یادگیری خود را آغاز کنید.

خیر، با حضور در جلسات اول سازهایی که برای یادگیری نیاز داشته باشید در کلاس، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حتی اگر حمل و نقل ساز هم برای شما دشوار باشد می‌توانید از سازهای موجود در آموزشگاه استفاده کنید.

در آینده اگر قصد خرید یک ساز موسیقی، ابزار و یا لوازم خاصی را داشته باشید، اساتید ما با معرفی مراکز معتبر، راهنمایی های لازم را به شما ارائه میدهند.

در هر سنی که باشید امکان یادگیری ساز موسیقی وجود دارد و محدودیتی برای آن نیست اما معمولا توصیه ما شروع یادگیری از سنین پایین‌تر (مثلا 5 تا 7 سال به بالا) برای عادت به سازهاست. در این سنین کودکان از توانایی‌های ذهنی و جسمی بالایی برای یادگیری برخوردار هستند و سرعت پیشرفتشان بیشتر است.

در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشید که یادگیری هر نوع ساز موسیقی به برنامه ریزی، علاقه و تمرین مداوم نیاز دارد.